Perspektiv


(Ber om ursäkt för den hemska bildupplösningen. Mobilkameran är inte den bästa...)

Dagens lektion bjöd på perspektiv. Personligen verkligen avskyr jag allt som har med linjer och proportion att göra, låt det bli som det blir och skapa perspektivet utifrån det. Låt betraktaren avgöra. Men det blev i alla fall ett två bord, varav ett har en låda på bordskivan. Resten är målade på fri hand. Det är mycket roligare och jag tycker att det på något vis blir mer personligt! Men jaaaaaa... jag skall lära mig de dumma linjerna, Suzi!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte att du kommer ha några problem med linjerna framöver ;)

=)/suzi

2008-02-28 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0